kókuszdióó.

2012.12.22. 09:02

szóval az úgy volt, hogy kurvaéhesvagyok:S tegnap este megéltem életem kábé legnagyobb elszólását..:D nyilván az okok is megvoltak^^, a következménye pedig az lett hogy én még a büdös életben nem röhögtem úgy, hogy az majdhogynem kényszeredett bömbölésbe fusson át...D: pedig így volt gyermekeim, most hihettek nekem, még ha nem is mindig szabad.:X a sztorit azt bizonyos körülményekre való tekintettel nem írnám le ide, már csak azért sem, mert szóban sokkal jobban vissza tudom adni. szóval aki lesz olyan szerencsés hogy összetalálkozik velem, az nyugodtan kérdezzen rá, mert KURVANAGY! XD
that's all.:X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr744977114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása