go shame.

2013.01.17. 20:33

ma olyan dolgot tettem, amit egyre ritkábban szoktam mostanság: miután haza értem aerobikról, leültem a tévé elé. kivételesen nézhető műsort találtam (a Beugrón konkrétan szétcsapkodtam az ágyat röhögés közben :$), ott is ragadtam rendesen. XD neeeeeeeem majd barátok közt, komolyan meg tudnám fojtani magam egy kanál vízben amikor ezt taglalják reggelente a hátam mögött..-.-
általában Orsinak szoktak hívni, de a héten már másodszor Esztereznek le, komolyan el kell gondolkodnom a névváltoztatáson..xD ráadásul az egyik az pont a Grecsó volt^^, mondjuk neki még el is nézem mert ő idegen, a többi meg b*szódjon meg hogy nem tudja a nevemm.. :D
holnap péntek.

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: szombat

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr535024282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása