szerkesztő úrr.

2013.01.22. 23:58

így kell ezt. fél óráig ázni egy kád forró vízben könyvvel, csokival. hóesés helyett. :) úgy hiszem, megérdemeljük. közben rájövök néhány turpisságra a könyvvel kapcsolatban, olyan mintha egyre kiszámíthatóbb lenne ahogy haladok a vége felé. lassú tánc, még szeptemberben kezdtem, pihentetni kellett. a szerző biztos nem örülne. nem tudhatom. ahogy azt sem, hogy milyen lehet úgy élni, hogy azt várod hogy majd a következő életedben jobb lesz. neked. minden. ahogy a hangulatembereket sem értem, lópokróc. valahol mindenki hangulatember, ettől függetlenül nem mindenki bunkó. mindegyis. leütöttem ma a kezem, és tönkre ment a zár. és még a cipőfűzőm is elszakadt. pont most. A azzal öldös, hogy miért vagyok ilyen pöttyös csak. majd talán egyszer megkérdezem tőle, hogy hogyan sikerült pénzügyileg úgy feltornáznia magát. már a többiekhez képest. bizonyára azért, mert nem csak olyan egyszerű, mint egy faék. :D és ezt most bóknak szánom. :) nem vagyok álmos, biztos azért, mert a telefonnal a fülemen aludtam kilencig. vagy a csoki miatt. :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr25036894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása