száguldó holnap.

2013.01.29. 22:02

ma végtelenítettek, volt aki örült, és volt aki nem örült. szerencsére T-vel sem vesztünk össze odafelé, pedig ő nem örült neki. (én igen.) de most szerencsére nem hozott fel semmi olyan félelmes témát, a múltkor már úgyis megkaptam tőle a szép szavakat.. és itt most direkt nem akartam szatirikus lenni.mert egyébként egyetértek vele. csak az igazság az mindig kellemetlen.-.- 
voltam ma Reiszen, azt hittem éjfél előtt vége sem lesz az előadásnak, annyit beszél az az ember.. ember? :D ááááááá nem leszek gonosz, semmi bajom nekem a melegekkel, ez a csávó dettó Kutyára emlékeztetett, de nagyon durván. Kutyát meg amúgyis csíptem. :) 
most már eljutok addig, hogy mindenkiről megállapítok egy szót, ami tökéletesen jellemzi az adott illetőt. mármint odabent. a 'büdös' címet immár nem kizárólagosan T. uralja. :X egyébként lassan lehetne már kezdeni valamit szagtalanítás ügyben, mert ezt így nem lehet sokáig csinálni kérem.-.-
a többit majd holnap. :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: train

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr535052023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása