fogas kérdés.

2013.03.08. 11:24

I see, mire el kell indulni addigra összekapargatom magam. éjjel kanbikákkal álmodtam (mindennek megvan az oka ugyebárr..:L), avagy álmomban kiesett az összes fogam már megint, legalábbis az első sor csak hogy gáz legyen, de utána már csak egy nem volt a helyén, ja és én meg ott haldokoltam a fogorvosi székben a Wattinál..XD aztán meg egy szép kis bagoly ült a kapunk tetején. akarom mondani egy szép nagy bagoly. én meg néztem. reggel meg kikerestem az álmoskönyvben hogy bagollyal álmodni mit jelent, de hát tiszta gáz az a könyv szerintem. -.- a fogas meg visszatérő álmom, az meg nincs is benne hogy mit jelent. :S nemisbaj.-.-

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: dream

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr105122926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása