bomlasztás.

2013.04.08. 19:42

szóval nem sok hiányzott hozzá, hogy egy szál lipityánkában pucoljam ma délután az ablakot, olyan meleg volt^^ de csak az ablakban. hazafelé menet arra gondoltam, hogy végre NORMÁLIS idő van.-.- amúgy elég jó kis toxik nap volt a mai: egy kis hígító itt, egy kis ablaktisztító ott, egy kis pálinka amott... :O komolyan, sztem simán beálltam délutánra a hígítótól.. is it real? XD jaj igen. a legkényelmetlenebb székek a bélyegzőben ever.-.- amúgy nem szívesen állnék rá a hígítóra, pont olyan fáradt leszek tőle miután elmúlik a vicces hatás, mint a fútól. :X deccóll.
néhány embernek most ismertem meg a foga fehérjét. nem értem hogy lehet valaki ilyen, likE. sosem értettem és nem is fogom, mert én nem vagyok ilyen. elolvastam Mamánál az egészségeseses horoszkópot mert az be szokott jönni; a hétre azt írja hogy lelkis leszek, avagy ráérzek hogy kinek mi a baja és még gyógyítani is fogom őket. ja, a fekete nadálytő pedig hatott.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr495212264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása