stahanovism.

2013.05.15. 23:32

Érzem az erkölcsi lazulást, I'm off, már a buszon is majdnem aludtam hazafelé néhány pillanatig.. szóval azon gondolkoztam, hogy a viszki azért jobb mint a pálinka, mert az nem cseszi szét a gyomrom. igaz hogy utálom a viszkit, de hát a pálinkát sem azért iszom mert szeretem.. :D
a Ká az egy állat, szerintem a nők nagy része valamiért tart a szakállas pasiktól. I don't know why.. :D
a Bajnai elment én pedig belefúrtam magam a munkába fejjel előre. elvégre én csak egy szegény kis kukacka vagyok by Hagymau♥^^ és kameráztak bazmeg, remélem mindenki benne lesz csak én nem^^
akár.még.büszke.is.lehetek.magamra.:3

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: zzz

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr255302426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása