jin.

2013.06.04. 15:37

"a bűnöket mindet bánom
és ha lehet
újracsinálom
mert tettem
amit hittem
velem megtörtént a minden"
(Ákos - Altató)

Elborulás, széthullás.. ma délelőtt nagyon álmos voltam, délután meg gusssztustalanul jókedvű.:D pedig közben még fel is húztam magam egy-két dolgon.. csak szegény M.-et sajnáltam nagyon, ilyen szomorúnak talán még nem is láttam, annyira szar napja volt..-.- felhőtlen helyett felhős boldogság, és esőnap. :X

u.i.: és nekem ma akkor sem Trianon van, meg barackfa-nap, hanem Hagymau..^^

*ez de jó.. :D és tudta, hogy veszem a fáradtságot hogy lefordítsam az ákombákomjait. :D amúgy pont mondani akartam, hogy a Mikk úr betalált valamelyik nap már vagy két hete, -remélem nem haragszol hogy picit belepiszkáltam a dolgaidba-, és annyiban taglaltuk a dolgot, hogy nem haragszol rá, és elküldeni sem fogod a búsba ha esetleg rád ír.. :) meg hogy egyébként is ő sértődött be. :P*

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: jang

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr925343819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása