beugrás.

2013.07.02. 15:14

Mondom hogy egy idióta vagyok. L.-nével randink lett volna délben, de nem mertem oda menni, mert éppen mással beszélgetett, pedig odamehettem volna, csak nem tudtam hogy nem zavarnék. mert így nem tudtam vele egész nap egy értelmes mondatot sem váltani.-.- a pénteki "ebédet" viszont már nem kéne elbiflázni. :D fáradt vagyok és nem tudom hogy mi legyen, ma megkaptam a magamét. kezd már egy kissé elegem lenni.-.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr825387893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása