telekinézis.

2013.07.04. 20:43

Nincs, nem volt és nem is lesz. ne csodálkozzatok, így tekerés után élni sincs kedvem nem még keresgélni. amúgy volt valahol valamikor, de az már kurvarégen volt tehát halvány lila fikarcnyi fingom sincs. de amúgy szívesen segítek bárkinek, a másikat megkapod. :D a mai napom az off, és ez volt a legnagyobb off a végén, hogy már az ötödik percben úgy ki voltam dögölve hogy hú. pedig előttem vannak a pozitív példák, én nem hiszem hogy fel tudnék tekerni a hegyre reggelente vagy delente, de legalább fejre sem állok mert a hátsó fékem egyáltalán nem is fog, csak a macskát ütöttem el majdnem mert ott feküdt a járdán én meg nem láttam. :X egyébként jó volt, megmondtam eM.-nek, hogy most már igazán kezd mindenkiből elegem lenni, néha leginkább magamból, azt hiszem erőteljesen érik az a szabadság. csak még mielőtt az a kurva totálisan kiidegel. még egy fél óra és megy éjszakára (az első, de már most ásítozik..:D), én meg holnap vacsoravendég helyett reggelizőtárs leszek a szigorúan betáblázott fogadóidejű fontos személynél.^^ arra vártam, hogy mikor emésztem már meg annyira a szarjaimat hogy kijöjjenek. hétfőn pedig ha minden jól megy, akkor csapatunk.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr515391556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása