furcsaságok.#

2013.08.18. 09:40

Baromság, most nem tudok írni, agyasokat meg főleg nem, most keltem feeel.-.- megint furcsát álmodtam, hogy jött a tornádó-ár, valaki meg ott állt kint a teraszon és nézte. valami fiú, én meg a pólójánál fogva berángattam hogy gyere már be, normális vagy? aztán meg jött Aa. és felébresztett.-.- pedig még a Jay Kay-t is rángattam a pulcsija ujjába kapaszkodtam bele hogy ne szaladjon már annyira, amikor én meg akarom ölelni... :D előtte meg egy olyan hosszú flittert szedtem ki az ujjamból, hogy majdnem rosszul lettem tőle.. Brrrrrrrrrr...-.- aztán ennyi. :D

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: dreams

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr45465555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása