sunshine.

2013.09.07. 00:08

Nem tudom, most valahogy nem bírok belezökkenni az írásba. olyan volt a mai napom, mintha ott sem lettem volna. sehol. :D tökéletesen elvagyok a saját gondolataimmal, ma azon elmélkedtem, hogy vajon melyik lehet az igazi valóság? persze tudom, csak az a könyv is má' teljesen elvarázsol, a buszon azt sem tudtam hol vagyok miközben olvastam. :$ kíváncsi volnék, hogy mit gondolnak rólam a külsőségek amellett, hogy egyébként rohadtul nem érdekel hogy mit gondolnak rólam az emberek.. :D persze azért csak fúrja az oldalamat egy kicsit. :P :D azt is mondtam ma M.-nek, hogy az, hogy lelkileg és végre magánéletileg is rendben vagyok, kibaszottul boldoggá tesz.^^ és most is amikor jöttünk kifelé ÓRIÁSI voltam, és hatalmasnagy, és ez kibaszottul jó érzés volt.^^

Ezúton kívánom M.-nek, hogy már aludjon. o.O mostanság viszonylag keveset beszélünk, de azért mondtam neki, hogy én arra törekszem, hogy a lehető legboldogabb legyek. ő meg csak röhögött, hogy emellett a munkahely mellett nem is csodálja. ><

*hova ki? XD jajjj, a nyulak! :D*

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: lights

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr815498815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása