feelings.

2013.09.13. 22:35

Elbújtam.^^

Mert nem mindegy, hogyan értelmezzük a dolgokat. L.-né kérdezte tőlem valamelyik nap, hogy szerintem mi a különbség a között, hogy valamit megélünk, vagy átélünk? ma viszont már teljesen másképp gondolta tovább a dolgokat ahhoz képest, amit én mondtam, és én ezzel nem feltétlenül értek egyet, de hát házi feladat nekem ezen gondolkozni, van rá több, mit egy hetem.^^
T. meg azt mondta, hogy ne általánosítsam a péntek 13-at a kiömlött magok miatt, nemisérdekel. csak olyan jól elvihogtunk rajta a buszon. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr415512655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása