futás.

2013.09.23. 17:36

I know, I know, lesüllyedek a szintjükre, és akkor legyőznek a rutinjukkal.. de ha nem tud helyesen írni, akkor is ki kell javítanom, mert így sosem fogja megtanulni, és majd hülye marad. nem baj ha nem érted, ma JÓL voltam. vagyok. ha minden kötél szakad akkor is, megkaptam ma a kis pozitív visszajelzéseimet, plusz ki vagyok pihenve végre, és ez az érzés most semmihez sem fogható.^^ egyébként meg jók vagyunk együtt, ő helyettem alszik hajnalok hajnalán egy kicsikét, én meg helyette délután amennyit nem szégyellek. :D dáccól, a többit elviszi a szél. :X 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: runpig

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr65530092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása