aljalj.

2013.09.27. 17:03

Csak annyit akartam mondani, hogy ez a nap...................sem olyan volt, mint a többi.. M.-mel végigpofáztuk a délelőttöt, érdekes fejtörőket vetett fel nekem.. lényeges, de annyira mégsem. :D ez jellemző volt ma rám, teljes tanácstalanság és cselekvőképtelenség. olyan szinten szétestem, amilyet még nem is látott a világ. nem sok hiányzott hozzá, hogy bepánikoljak, bár így utólag nézve a dolgot egyáltalán nem is volt gáz. olyan volt, mintha egy teljesen más dimenzióban lettem volna, ráadásul épp egy nagyon durván pozitív lelkiállapotban tengődtem, amikor rájöttem, hogy egyáltalán nem úgy csinálom az esetleges dolgoznivalómat, ahogy azt külön kérvényezték. fejben rohadtul ott kellett volna lenni, én meg lezuhantam közben a magasságos felhőim közül valahová a béka segge alá, érzésre kábé azt sem tudtam hirtelen, hogy hol vagyok és mit is kéne csinálom.. már három napja meg vagyok zavarodva, mint vasorrú bába a mágneses viharban, de eddig ez a mai volt a csúcspont. :D valahol élveztem egyébként a dolgot, így könnyű, hogy még csak egy ejnyebejnyét sem kaptam érte. azért várjuk ki a végét. :) nem hiszem el hogy van ilyen, M. mesélte, hogy Albert Schweizer azt állította magáról az életrajzában, hogy sosem tartotta magát jó szónoknak, mert ha nem volt mondanivalója, akkor szónokolni sem tudott. szerény véleményem szerint ezt a tulajdonságát az emberiség egy része követendő példának tekinthetné. :)) amennyiben a szeretet elég szándék a beszélgetéshez, de nincs mondanivaló, a másik hasonszőrű félről pedig úgy tapasztalod hogy szívesen csacsogna, nos, a feladat olyankor a viszonylag értelmes közös téma megtalálása a szent cél érdekében, amiből aztán később táplálkozni lehet. :) sok mazsolás csokigolyócskát ettem, azért irkálok most ilyeneket. aljalj. :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr215536553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása