ritkaságszám.

2013.10.04. 23:33

A régi körökből új körök alakulnak. avagy ha ez lenne a felállás odabent, mint ami a mai napon volt, hát szerintem rövid úton én is tovább állnék..-.- ma reggel olyan furán ébredtem, igazán rosszul, mert úgy éreztem, hogy mindent elfelejtettem ami boldoggá tesz. nekem nem a nemtomhánydollárosnak a rajzolt mását kell a plafonra ragasztanom, hanem azzal kapcsolatban valamit, hogy minek örüljek. :D éstényleg, köszönöm a tegnapi arcokat, és a maiakat is. :) így még a kevésbé jó dolgokon is sikerül hamarabb túltennem magam. :PPP és még mindig.^^

We will take a trip tomorrow.

 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr215552114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása