theories.

2013.10.15. 23:42

Ma egész nap énekelnem kellett, mert nem volt mellettem senki, akihez beszélhettem volna... akarom mondani volt, csak attól a személytől én kiborulok. szóval inkább egész nap énekeltem. :D még e.-vel is olyan jól elvoltunk egymás mellett szinte egyetlen szó nélkül, nem értem hogy miért kell(ene) folyamatosan ugatni... :O

Az jutott ma eszembe, hogy az ember igazán sok mindennek örülhet. például annak, hogy lyuk van a seggén, vagy hogy két füle van, de mégsem szatyor...:D illetve még akár annak is, hogy olyan jó sütőtök krémlevest sikerült főznie, hogy a kis valakicsodácskája két és fél tányérral evett meg belőle.^^ tényleg ez volt. :)

*mérgesek vagyunkkk. figyelek ám!*

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: smle.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr585572966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása