a lilaruhás hölgy.

2013.10.19. 00:19

Valaki azzal vádolt meg tegnap, hogy nem látok tovább az orromnál. én voltam az. -.-
a mai napon kis híjján letargiába estem, tényleg majdnem sikerült...o.O még az a tegnapi nő is beült mellém a buszon, de nem tudott kitárulkozni, mert gyorsan úgy csináltam mint aki éppen olvas. pedig csak a könyv fölött bambultam. este viszont már nem úsztam meg ennyivel, mondjuk legalább gazdagabb lettem néhány értékesnek mondható információval. :X A. ma velünk volt I. helyett, e. meg gondoljon amit akar. :D

*hát én már öt perce ezen röhögök, hogy el kéne menni Bagra...XD bocs. :$ és boldog szülinapot! :D*

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: bagira

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr105585452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása