how to live happy life....

2013.11.20. 22:22

Tegnap azt állította rólam egy nyolc éves kis pasi, hogy egy nagyon szép csaj mellett ült. így. :D persze nem nekem mondta, hanem a nagyanyjának, nekem meg Lné adta ma tovább a drótot, ugyanis az ő kisfiáról van szó. :D én meg teljesen meghatódtam, mert olyasvalakitől aki gyakorlatilag idegen, sosem kaptam még ilyet. még ha nyolc éves is az illető. :D az Embivel azt boncolgattuk, hogy húsz év korkülönbség az azért elég sok, ha jobban belegondolok az már jóformán egy generációnak számít.^^ persze csak viccelünk, nyugi. :D mondjuk az is eszembe jutott, hogy a gyerekek sokszor füllentenek, de akkor már szerintem inkább azt hazudta volna, hogy milyen csúnya csaj mellett ült, mint hogy szépet mondjon...XD am én is odáig vagyok érte már enélkül is na. :3 erről jut eszembe: M-nek ma megszületett a második számú unokája^^

*valamit meg majd kérdezni akarok, ha már születésnap. :P*

Szeretés az mindig van.:)♥

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr15646710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása