teen spirit.

2013.12.15. 17:24

Igaz, hogy sokszor van olyan érzésem amikor írni akarok, hogy áááááááááá nem tudok mit írni, mert nincs is semmi mondanivalóm. (pedig dehogy nincs..) nos, rá kell jönnöm, hogy bele is bolondulnék ha nem írhatnám ki magamból a gondolataimat. I know, a mennyiség sokszor a minőség rovására mehet, de saját tapasztalatom szerint a helyzetem fordítva sem jobb. engem nyüstölni kell, ha nem másnak, hát magamat magamnak. a tegnapi parti elképesztő volt, avagy beleültem egy időgépbe, és még vödörbe is léphettem, fuck me pumps.. :) néha nem értem magam, most sem. kinek lesz ez így jó? :O

u.i.: a zene az elég fos volt amúgy, wááháááááááá! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr415693731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása