thinking about.

2013.12.16. 20:48

Akinek a füle hasonszőrös. :D én ezt bárkinek megmondom, és igyekszek úgy élni, hogy ne kelljen szégyellnem azokat a megnyilvánulásaimat, amit mások észre vehetnek belőlem. lehet, hogy lassan érik az a gyereknevelősdi, elegem van. :) mert én a Mufinak azt mondtam, hogy hogyan is nevelhetnék úgy egy önálló kis életet, hogy még saját magammal sem vagyok tisztában? most elég stabilnak érzem magam, hiába is inogtattok, nem kell a PÁNIK! :O vannak olyan dolgok, amikről hiába állítják az ellenkezőjét, egyszerűen tudom hogy úgy van, ahogy én tudom. és ez így van jól. lédízz end dzsentlmen, irsai olivért hallottákö. :X *meghajol* :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr655695637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása