fényes szelek.

2013.12.17. 15:48

Kedves emberek, nekem van egy olyan teóriám, mely szerint ha egy kicsit is odafigyelünk, a legelső mondata alapján bárkiről meg tudjuk határozni, hogy milyen ember. na ezt döntse meg valaki. indokkal együtt. :) volt ma sírás meg nevetés, én nevettem, mások sírtak, aztán később már ők is nevettek, én viszont nem szeretnék ma szomorú lenni, meg úgy alapvetően semmikor sem. :P  az elmúlt hónapban annyiszor kaptam már meg, hogy "kis vigyori", hogy lehet hogy el kéne kezdenem strigulázni. :D olyan, mintha teljesen más lennék, nem férünk a bőrömbeee.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr515696715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása