konkrétum.

2013.12.27. 23:25

Érdekesség, hogy mennyire más voltam n-3 éve. olyan bohókásnak mondhatóó. (avagy a régről mentett 2007-es blogmaradékaimat olvasgattam éppen.) egyezés az mindig van, ördögi-ördögi körök. akkor még sokkal felszabadultabb voltam valahogy. hiába no, az Embör mellett úgy látszik komolyodtam valamennyit. :) csak akkor is furcsa, mert én azt hittem, hogy egész életemben olyan kis idióta leszek. persze nyilván az sem mindegy, hogy ki van mellettem.^^ meg hogy kik vannak. :) így többes számban. igyekszem állandóra kapcsolni. az úgynevezett fogadalmaim pedig igencsak elgondolkodtatóak. ettől konkrétabbakat most nincs kedvem írni háhá. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr185714037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása