és különbenis. :D

2014.01.08. 23:14

Hátháthát nekem ma egy olyan egészen elfogadható napom volt ott odabentö. meg idekint is. :D a "macska" nem volt még ma sem, én meg úgy voltam vele, hogy akkor ma még cincogok egy kicsit ha már születésnapom van. ez volt az ajándék tőlem nekem. :D a nap egyetlen negatív pontja az Lné volt, ugyanis jól kibabráltak szegénnyel azok a mocskok.-.- nem írom le hogy miért, mert hosszúúú. én meg rövid vagyok. vagyis ahogy vesszük.^^ és jó kedvem van, pedig még el sem olvastam hogy hány ember köszöntött fel a facén ma délután, amíg nem voltam itt. :P szóval most még az sem érdekel, hogy fáj a fejem. sőt, igazság szerint egész nap észre sem vettem. :D hihíííííí^^

*egyébként csak úgy a miheztartás végett szeretném közzé tenni, hogy a Fika a Zsófia név HIVATALOS becézése.... no comment.-.-*

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr755747894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása