a falakra..

2014.02.12. 15:50

Nem fér el a sok gondolat a fejemben. csakis ez lehet az oka annak, hogy egy csomó mindent elfelejtek.-.- mondtam ma M.-nek, hogy egyszer majd csinálni fogok egy könyvet. ha mást nem, majd a blogomból nyomtatok ki szemelvényeket például A/6-os méretben, az már úgy igencsak vaskos kis darab lesz, elvégre termés az van bőven.. :D a mai nap tovább folytatódott a cirkusz, Lnének ki is fejtettem hogy ugyan mi dolgom lehet nekem azzal, hogy az elmúlt hetekben a környezetemben lévő közeli ismerőseimmel rendre negatív dolgok történnek? én meg nem tudom hogy mit tegyek. segítenék, valahogy. akárhogy. hát most nem is merem leírni hogy mire gondolok, egész nap csak ringattam magam és ki akartam maradni az egész mindenségből, valószínűleg átvehettem a pocsék hangulatot mert sikeresen begubóztam, de szerencsére lelkileg nem érintett meg a dolog. ne akarjam cipelni mások terheit ha már az enyémek nem is olyan nehezek mint a többiekéi. érdekes minden esetre, vagyok olyan elvetemült hogy egész nap ugyanazt a zenét hallgattam végtelenítve.-.- 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: wlls.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr275811208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása