Ma az jutott eszembe, hogy Lill is azt mondta, hogy én lebegek. igen, én lebegek. lebegtem egész életemben, és ezután is lebegni fogok. persze le lehet rángatni a valóság talajára egy-két pofon erejéig, de aztán úgyis visszaszállok. annál boldogabbá pedig semmi sem tesz, hogy ha valaki még szeretni is képes engem ezért.. viszont az elmúlt napok eseményei kegyetlenül lerángattak. most már túl vagyok, hála a jó ISTENNEK hogy túl vagyok rajta.. igaza lesz abban Lnének, hogy ilyenkor kapunk segítséget. amikor már előre félsz, hogy majd tutira te találod meg úgy, mert neked még sosem volt az ilyenekhez közöd, és hazaérünk egy fél órával azután kábé hogy elmentünk, és benézel a szobába mert semmi reakció arra, hogy végre hazaértünk amikor MINDIG annyira vár, és... nem tudom leírni, mert még mindig elborzaszt. képtelen lennék újra átélni, pedig már megkeményítettem a lelkem, én vagyok az aki sosem érez semmit mert mindig lebeg, az érzések pedig a puszta földön fekszenek.. mindig szégyelltem magam ezért, mindig azt hittem hogy én vagyok a rossz, mert nem tudom igazából átérezni ezeket a dolgokat, amíg tegnap előtt sajnos rájöttem, hogy ha nem muszáj, akkor ezentúl többé egyáltalán nem is szeretnék semmi ilyesmit érezni.-.- azt hittem hogy nem fogok tudni bemenni hozzá a kórházba, szerencsére egyedül voltam. amikor megláttam mégis megkönnyebbültem, Aaa. elmondta hogy ennyi idősen ő is pont ugyanígy reagált és ugyanezeket gondolta amiket én, nem ért meglepetés, nagyon megszeretgettem ahogy ott feküdt, akár értett belőle valamit, akár nem, én tudom hogy értette, még ha képtelen rá reagálni, akkor is....................... nem tudom hogy miért a szeánszon vártam valamiféle jelet tőle, de ennek ezek szerint még nincs itt az ideje.-.- ezúton köszönök minden gondolatot, minden mosolyt, minden ölelést amit ide hozzám fellebegtettetek. :)

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: csend.

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr885834166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása