and then he was sick,

2014.04.06. 20:36

Makijaim. ülünk a vonaton, szeretem amikor az események nem hagynak teljesen önmagamba süppedni. délután templomban voltunk, ma volt a 8. napi mise vagymi... ez a pap ez egészen érdekes arc volt, ő zavarta le anno a temetési szertartást is. szerintem legalább egy fél órán keresztül magyarázta azt a történetet amit az evangéliumból olvasott fel (az előforduló pontatlan megfogalmazásokért itt kérek elnézést). ha úgy nézzük, a vallások alapjaikban ugyanazok. rengeteg hasonlóságot véltem felfedezni már a múltkor is, csak akkor még sokkal drasztikusabban álltam hozzá ehhez az egészhez. akkor még folyamatosan az zakatolt az agyamban ami néha a satsangokon is szokott, hogy 'ez baromság!'. mármint azok az eszmei sallangok amik épelméjű embereknek eszébe nem jutnának, csak épp említik valami írásban, én meg gondolatban fogom a fejem itt is meg ott is, hogy úristen ne már hogy van olyan ember akinek ez nem evidens!... már akkor sajnáltam amikor elkezdte fejtegetni ott a kis témáját, hogy én ezt egyszeri elmondás után még k*rvára nem fogom megjegyezni, pedig oly jó lenne majd a többieknek ezt továbbadni valamilyen formában.. 
más: voltam szavazni is, I have no theories.-.- holnap hajnalban mókuskerék reloaded, nincsenek rá szavaim...o.O

Amikor megtalálom valahogy mindig megvannak a reakciói a saját történéseimre úgy, hogy neki nem is mondom őket.. némasikoly, somebody is missing! :(

1526516_730319880342045_1363636347_n (1).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr705965569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása