you wanna play?

2014.04.22. 22:02

Noooooooooooooo elfáradtam. a mai naphoz csupán annyi hozzáfűznivalóm van, hogy rejtélyes módon megkaptam amire szükségem volt: kivételesen nem szavak, hanem a töménytelen mennyiségű ölelés formájában.^^ pedig nem is könyörögtem érte, és mégis.^^ mint tudjuk, a gondolatoknak teremtő erejük van. :) és még csodálkoztak reggel hogy jó kedvem volt, pedig napközben milyen hullámvasúton ültem.-.- ahogy megtudtam, a saját körülményeihez mérten mindenkinek van valami megoldásra váró nehézsége, főleg ezzel az úttal kapcsolatban.. én egyszerűen csak köszönök MINDENT! :) 

1622184_743053735707910_404387481_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr826070852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása