szarvasbőgés.

2014.04.30. 00:23

No, ma este rájöttem néhány összefüggésre. de még nem mindre...:O kedves hallgatóim, képzeljétek el, hogy az Embör engem úgy ébresztett ma reggel, hogy a lábamnál fogva kihúzott az ágyból... én meg annyira röhögtem, hogy felébredtem..XD hát ez kész. :D szóval még nem jöttem rá mindenre, olyan volt ma, mintha ott lettem volna. ottottottottott. fél hattól. :3 azért voltam olyan szétszórt jáááááá. :D öh, eevették a zeszemet no. :) meg veteményeztünk is, meg láttunk a kert végén szaaarvast. ott futott tényleg egészen közel, mi meg csak pislogtunk mint hal a szatyorban. :O igen, pont így. :D ennyi. :)

1609639_707021539331504_15438313_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr596099242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása