Én ezt egyébként még mindig nem értem hogy mit nem csináltam jól, hátha okosabb leszek ha alszom rá egyet.. mint ahogy azt sem értem, hogy hogyan éljek a társadalmi normákra fittyet hányva úgy, hogy ne bántsak (meg) senkit, illetve hogyan legyek önmagam úgy, ha a különböző embereknek különböző fontos elvárásaik vannak az irányomban? ha azt csinálok amit akarok és nem kérem ki senki véleményét, akkor egy önző tapló vagyok? ha pedig mindig csak mások véleménye szerint cselekszem, akkor meg egy béna kacsa vagyok akinek egy önálló gondolata sincs? holahatááár?-.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr586191063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása