alfa. :)

2014.06.13. 19:07

A vén bolondok..:) én most már fel sem tudom igazán fogni a dolgokat, leginkább olyan vagyok mint a Szpídigonzález meg a Gyalogkakukk keveréke némi Prérifarkas-idegbajjal meghintve. :D és tényleg annyiszor megkérdezték hogy izgulok-e már, nem baj, majd ezután már nem fogják.. :P és M.-től kaptam Grecsó kötetet, és a torták is varázslatosak lettek meg az ültetőajándékok is (mást mán erre nem lehet mondani tényleg), a körmeim és az ülésrend az ocsmány lett, a szobámban meg mintha egy bomba robbant volna fel. azt pedig képtelen vagyok eldönteni, hogy én most valójában élvezem ezt a káoszt, vagy kiráz tőle a hideg. szerintem inkább az előbbi.^^ és amikor vittük fel a sütit a céghez, olyanok ölelgettek meg nagyon akikről nem is gondoltam volna, meg olyan nagyon sokan voltak, és majdnem mindenki is ott volt, aki számít. hangsúlyozom: majdnem. Bébííz, ma korán le kéne feküdnöm háháhá. :X :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr46300112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása