falevelek.

2014.08.29. 20:57

Tudjátok mit? három napon belül már másodjára jön elő (mondanom se kell hogy egymástól teljesen függetlenül), szóval én is leírom: Adam Cadmon. :D ez azt jelenti, hogy tervbe vettem azt, hogy HAMAROSAN előveszem a legvastagabb könyvet -kinekmi.- ami nem az enyém, csak kölcsönben van nálam. M.-mel néha azon puffogunk, hogy mindig csak halmozzuk a félig kiolvasott könyveket, én konkrétan már rosszul érzem magam ettől úgyhogy inkább megteszem a szükséges apró lépéseket, a többit pedig a sorsra hagyom. háháá. :D nembaj ha nem érted, tegnap is tele voltam falevelekkel, és ez még mindig így van, ottan zizegnek az idegszálaimban benne. holnap osztálytalálkozóra megyek, eddig szörnyen zárkózottnak és szerencsétlennek éreztem magam emiatt, de egy jó ideje már józanul is úgy vagyok, hogy azon túl hogy valahol lesz*rom az egészet, kíváncsian várom. :D na ezen menjetek el, már napok óta boldog vagyok, a változatosság kedvééért még a jobb szemhéjam is ugrál örömében hihi.. :DD

6676960_2e1b58782ce90d930a5f96c7bd32ba13_wm.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr156649037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása