versláb.

2015.03.18. 08:43

Néma gondolatok szavak helyett egymással játszanak.

Ami magával ragad azt hívják úgy hogy hév, mint például tyúkoknál a kotlási hév...XD jól vagyok, köszönöm. vagy mégsem. minden csak nézőpont kérdése, az én nézőpontom az most elég kérdéses.. :D lehet hogy mégsem vagyok jól teljesen, kicsit döntésképtelen vagyok ez ügyben így nem sokkal felkelés után.. mondtam hogy ne számíts 'semmire', kimegyek a kertbe és jól elduggatom magam -lilahagyma vagyok.-.-

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr577279979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása