Hogy vagyok?
Úgy vagyok, mint a Nap;
mint a bogarak a szélben úgy vagyok,
mint a giliszták eső után a talajon;
úgy vagyok, mint amikor már
minden zöldül egy kicsikét;
mint a sárban cuppogó tappancsok
úgy vagyok; mint a sarjadó hajtások,
vagy mint a lassan ballagó idő
úgy vagyok; hiába is karmoltok
onnan messziről..
Úgy voltam, hogy kopogtathatsz
bátran mert még úgy vagyok,
és én úgy vagyok, hogy
megköszönök MINDENT, és akár
fejre is állhat az élet,
mert én úgy maradtam..
Mondhatnám azt is hogy
hagyjál lógva, de ez a két szó
nem fedné teljesen a valóságot.:)

11150156_793172490761050_1776266474539620658_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr147377838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása