fakitermelődés.:X

2015.04.25. 21:58

Gyászkörmök, sikerült úgy kezelnem ma a szomszéd 'beugatását', hogy utána békülőbeszélgetni jött. :D persze nem mi voltunk a ludasok, nekünk csak csirkéink vannak, meg néha indulataink, meg elvetett kis kukorica-magvak, azóta is eszembe jut a magvetés ideje, hát még céklamagot sem láttam életemben, csak most, mert tavaly az Embör vetette.. én egészen jól elvoltam apósommal aki olyan vicces mókus, mert most én is az voltam, sokat lendített rajtunk előre, hála! :) a nyakam meg leégett, meg a homlokom 'hegye' is, de azért csak annyi, mert folyamatosan orral voltunk a föld felé. :X és megkaptam hogy olyan fáradtak a szemeim, de hát nem nyaralni mentünk attól függetlenül, hogy odakint pihenni is lehet. :) izé..^^

396552_415290651862241_918624828_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr257399010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása