amúgymeg.

2015.10.15. 00:14

maa nem voltam magamnál, vagy visszatértem, a franc se tudja hogy mi vagyok. leginkább fáradt. de közben pörgök, pörgetnek és pörgetem magam, és örülünk és aludni kéne már most.. a dogtól kaptam tegnap egy mokeszt a szemem alá, csak alig dagadt XD, a kezemet jobban lezúzta mert az fáj is...-.- szét fogok esni mint a kirakó amire egyszer ráöntöttem egy adag neocitránt.. :X

"...élvezem a nyugalmat: mintha tábortűz mellett ülnék,
vagy valami biztonságos helyen; -az Isten ölében-..."

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr627969418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása