libi

2017.03.29. 22:20

Amikor.túl.sok.mindent.akarsz.csinálni.egyszerre.de.már.leállt.az.agyad,és.elfelejted.hogy.mit.is.akartál/sz. Game over. :D
a.nem.odaillő.dogokk.
holnapp. vagy holnapután.
a.lyány.ma.átfordult.hasról-hátra.
aztán.megint.
aztán már inkább nem is fektettem hasra. :O
aztán.meg.hátról.hasra.lajdnem. majdnem. :D
tartalmas nap volt amúgy.
néhaúgyérzemmagammintegyidióta.
néha meg tök izé vagyok.
sajnos az izé az a szó ami a legtöbbször eszembe jut mostanában ahelyett, amit közölni szeretnék.-.-
szóval izé. :D
kezd vicces lenniii.
elfelejtettem hogy mit akartam írni az izé helyett. namindegy.-.-
pedig semmilyen tudatmódosító szert nem használok. :S
a kávéról is lemondtam. egyenlőre.
lehet hogy az a baj.
amúgy rájöttem hogy nálam a gyerek meg az alkohol nagyon durván kizárja egymást.
seriously.
ha már eleve nem döntöttem volna el egy ideje hogy nem iszom többé szeszt, akkor most tutira eldönteNÉM. de úgy látom hogy nem is szükséges innom ahhoz, hogy magvas gondolataim legyenek.. csak valahogy ki kell préselnem őket..XD és ha majd 10 év múlva visszaolvasom ezt a bejegyzést, majd csapkodom a térdemet hogy hú de vicces voltam. :D
pedignemis. :P

 

fenykep4175.jpg

cukipizsiben.

 

fenykep4186.jpg

anya már megint fényképez..-.- o.O

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: libi

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr5112386459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása