ilovemilk.

2017.05.01. 21:03

Offfffffffff. tegnap rááltam a mérlegre a mamáéknáál. és pontosan 50 kg-t mutatott.. kicsit elképedtem. akarom mondani nem is kicsit.. legalább tíz éve hogy utoljára 50 kiló voltam. az utóbbi években nem tudtam 52 alá menni (nyilván nem is akartam). mostmeg.. tudtam én hogy fogytam, deazéé.. és közben meg annyit eszek, mint egy ló. :S ma is megettem egy akkora lángost, hogy az Embör azt mondta, hogy szerinte ekkorát még sosem bírtam megenni. most meg szinte csont nélkül lement. :D de hát ha azt nézzük, hogy Lizi hatszor eszik egy nap, és a legutóbbi mérések alapján (ami már nem most volt mert ha jól emlékszem valamikor márciusban méricskéltem utoljára) másfél deci tejet iszik alkalmanként, az 9 dl naponta, tehát szerintem az a minimum hogy egy liter tejet kell naponta megtermelnem.. :S ahhoz meg azé kell energia-.- mondoménhogyolyanvagyokmintatehenek. :o

 

fenykep4231.jpg

mornin'! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr8812472277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása