alváskultúra.

2017.05.31. 22:34

Már itt is vagyok, senkineféljen. :) a helyzet az, hogy mire eljutottam odáig hogy a nap végén letegyem a fenekem a gép elé, mindig kidőltem..-.- viccesamúgy. :D pedig rohadtul nem az.. lényeg a lényeg, rájöttem hogy vannak még dolgok a Milka csokin kívül amivel szintén nagyon boldoggá lehet engem tenni..
például ez:

img_20170530_221817.jpg

 

meg még ez is: :D

img_20170531_213002.jpg

najócsakvicceltem. :D kicsi csillag egyre kevesebbet alszik napközben. bár még mindig úgy vagyok vele hogy nem bánom ha felvan nappal amíg éjszaka úgy durmol mint a kis medvék télen. :) igaz mostanság volt hogy felébredt éjszaka és etetni kellett.. nem is egyszer. de hát ez van. biztos nem kapott eleget napközben. :P pedig már erőteljesen próbálkozunk a bébipapi irányvonallal.. több-kevesebb sikerrel azért elnyammogja amiket az arcocskájába tolok. ha nem ízlik, akkor meg úgy összezárja a száját hogy én ilyet még nem is láttam. :o nehogy már bemenjen az a fránya kanál.. :D hát így vagyunk mostanság. :)

 

fenykep4254.jpg

melegben is tudok ám aludni. :D

 

img_20170530_154211.jpg

helló világ.. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr412556361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása