kinekmi.

2017.06.02. 22:44

Maaaaaaaaa elővettem este a narancssárga körömlakkot és kifestettem vele a kisujjamon lévő körmömet. és roppantul büszke vagyok. :3 ugyeugye. :D
maaaaaaaaa teljesen véletlenül kint volt nálunk a katasztrófavédelem. a kéményseprővel karöltve. vagyis nem teljesen véletlenül.. a kéményünket üzemen kívül helyezték. úgy gondolom hogy elég jófej dolog volt tőlük hogy nem fűtésszezonban jöttek. a kéményt meg enélkül is át akartuk alakíttatni úgy hogy ezentúl ne tudjon belekötni SENKI.-.- am Lizi volt a cukiságfaktor, a katasztrófavédelmis csaj odáig volt érte. :D :3
jaés rájöttem hogy egyáltalán nem bánom hogy nekem tornázás helyett zabálnom kell.. :X sőt, gyakorlatilag folyamatosan ennem kéne. FOLYAMATOSAN. és még akkor sem lenne semmi.-.-
Őtüneményességének 3 darab foga van kint. alul kettő, fel egy. olyan így a szoptatás, mintha a fejemet guillotinba dugnám. XD egyébként csak akkor harap amikor már nem éhes. úgyhogy igyekszem résen lenni.. :S
jaés vettünk új fürdőkádat. csak még szoba nincs hozzá.. :X demajddd..

 

img_20170528_160515.jpg

na, melyikünknek nagyobb a feje? :D :P

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr3212560535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása