sleeping..

2017.07.07. 23:29

Ehhö. Mancika ma nagyon-nagyon nehezen akart elaludni este, mert akkorát aludt délután a kertben miközben az anyja az epret próbálta kigazolni, hogy csak no. :) akarommondani nem aludt ő olyan sokat, csak öt után már nem nagyon szokott szunyálni, ráadásul ma amúgyis alvós napja volt.. meg nekem is (az lett volna), mert még délben sem igazán voltam magamnál..xD de aztán megkönyörültek rajtam az égiek, és az ebéd utáni fetrengős szopikálás közben én is tudtam szunnyadni egyet. :) azéé nem alszom még most sem. :P
amúgy én ezt nem is gondoltam volna.. hogy mennyire jó érzés tud lenni ha valaki minden kétséget (és mindenki mást) kizárólag ragaszkodik hozzád.. hogy a végén mindig te kellesz, hiába hogy az apját is imádja és hiába hogy a Mam is képes huzamosabb ideig elbolondítani az illetőt. :)
meg hogy majd' nyolc hónaposan még kúszni sem tud, mégis alig bírsz vele mert állandóan mocorog mint a kiskukac, mert mindent meg kell nézni meg matatni kell egy ujjal meg lehetőség szerint megkóstolni; meg kipancsolni a fürdővizet lehetőleg úgy, hogy a fél szoba ússzon XD, meg a kutyát megfogdosni, meg még a fűben is fetrengeni ha az anyja engedné.. :) meg ki tudja, majd a kakis pelenkában turkálni.. remélemolyanazéénemlesz. :D

 

img_20170706_092226.jpg

ez akár egy festmény címe is lehetne: szűrő kisbabával kisbaba szűrővel.. :D

 

img_20170707_091531.jpg

mai alváskultúra. végülis, rengetegszer olvasta már azt a babamagazint, biztos unalmas volt. :D

 

img_20170705_200826.jpg

happyness.^^

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr6312648347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása