nine.

2017.08.09. 22:43

7,60 maradhat? :D
ma elkezdtem azon gondolkodni, hogy mit szeretek benne a legjobban..: azt amikor végre elalszik, vagy azt amikor becuppogja a megfelelő mennyiségű bébiételt amitől elégedett vagyok, vagy azt amikor jóllakottan vigyorog, vagy azt amikor komoly pofival koncentrál valami nagyon fontos baba-dologra, vagy azt amikor huncut hangon az apjára nevet, vagy azt amikor felderül a kis arca ahogy meglát, vagy azt amikor nevetni kezd ha telefonálok.. igazából végig sem gondoltam rendesen, mert nem tudok választani. szerencsére nem is kell.. :) és valamelyik reggel micsoda hiányérzetem volt amikor kivételesen én ébredtem hamarabb.. :O nemisgondolnáazember.-.- persze azért nem fenékig tejfel vele az élet.. csak majdnem. :D ..már 9 hónapja^^

 

fenykep4310.jpg

 

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: love Liz

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr9812731938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása