csámindenki. :D na most kivételesen hoztam pár képet, viszont nincs kedvem kisregényt írni. dióhéjban annyi, hogy az apja ötlete nyomán kiraktam pancsolni Őkelmét a teraszra. először a legnagyobb lavórba ültettem, de egyrészt ülve még nem támasztja magát olyan biztosan hogy ne azt várjam hogy mikor bukik át a lavór oldalán, másrészt kicsinek bizonyult az alkalmi fürdőmedence úgyhogy inkább átköltöztettük a kiskádba. :D amúgy tetszett neki a dolog, és mire nagyjából fél óra pacsálás után úgy döntöttem hogy elég lesz, már éppen kezdtek úszóhártyái nőni kiázni az ujjacskái.. mondjuk nem vettem észre hogy fázott volna, de nem is ellenkezett amikor kivettem hanem elégedetten pislogott a babakocsiban a törcsibe bugyolálva.^^ este meg jött a nemulass... avagy masszív üvöltés legalább fél órán keresztül kitudjamiért..-.- a lehetséges okok között van a fogzás, a hidegfront eljövetele, illetve az össze-vissza eszegetés örömei némi kimerültséggel vegyítve. meg a matrica-üzemmód. :D that's all. :X de azóta már elaludt. :)

 

fenykep4323.jpg

Miss Fokhagymafenekű pancsol..

 

fenykep4326.jpg

na ezt a képet nemmertem kirakni a fészbukra, mert honnézmáki. nem Lizi, hanem ami mögötte van.-.- avagy HÁTTÉÉR! xD

 

fenykep4327.jpg

sejtelmesen bebugyolálva. :D

 

 

fenykep4322.jpg

mekkoravagyokmár! :D

 

fenykep4320.jpg

na itten meg majd' kiesünk a kocsiból, úgy vigyorgunk.. :O

 

fenykep4319.jpg

itt meg elaludt felhúzott lábbal és félig letolt zoknival a menő kendőjében.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr9812763720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása