elszállt az ihletem valahová... lehet hogy a fáradtság miatt.. lehet, hogy nem este kéne blogot írnom. hanem napközben a munkahelyemről. munka helyett.. XD és akkor egésznap csak blogot írnék, és aztán meg kirúgnának, hogy nem csinálok semmit.. muhahá XD na ebből látszik, hogy már nem vagyok normális :D erről jut eszembe. a rendszergazdanéni mindig azt mondja mostanában, hogy nagyon le vagyok törve. mert hogy egy éve még milyen életvidám voltam.. :D csodálkozom rajta. egy éve még be voltam tojva.. XD fostam, hogy úristenmilesz ha majd ezt kell csinálnom, meg úristenmilesz ha majd azzal bíznak meg.. most meg már.. nem a túlélésen agyalok, hanem azon h hogy tudnám értelmesen megcsinálni a dolgokat. avagy kísérletezni kell. csak el kéne kezdeni má. ehhez kéne egy kis bátorság. :) ja és kevesebb munka -.- meg több pénz :D

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr61384885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása