agyalósos-gondolkodásos.

2009.09.28. 18:00

jövök már, jövök... :)

a mai napon rájöttem mindenféle dolgokra. többek között arra, hogy ki nem állhatom az olyan embereket, akik kérdeznek tőlem valamit, de érzem rajtuk, hogy a válasz rohadtul nem érdekli őket.. egyszerűen nem érdeklem őket, mint ember.. na a főnököm például ilyen. :D meg találkoztam ma egy másik ilyen személlyel is, de ő nem teljesen ilyen. ő csak szimplán nem hagy szóhoz jutni... :D

meg arra is rájöttem ma, hogy nem is lesz olyan vészes ez a hét, mint amilyennek ígérkezik. :) vagy ki tudja.. xD jaés ettől függetlenül kib*szottul várom már a jövő heti mélyvizet. :P

meg arra is rájöttem, hogy a Szirén az egy tök jó program lenne, ha tudnám normálisan használni... (könyvtári adatbázis program - a szerk.)

meg arra is rájöttem, hogy csak bele kell (lend)ülni a szokásos mindennapi mókuskerékbe, és akkor már egyből nincs az embernek olyan rossz kedve, mint hétfőn reggel ébredés után, amikor egyrészt szana-szét álmodta magát mindenféle hülyeségekkel, másrészt nincs ott mellette az Embör, hogy egyből puszit nyomkodjon rá (azaz rám :D), amint kinyitotta a csipáit..

no és már csak aztatat kéne megtudni, hogy hogyan kell ide képeket belinkelni/másolni/illeszteni... csak mert találtam kettőt a múltkori morrisonsos partiról :D

muhahá^^

https://m.blog.hu/zo/zombicska/image/morrisons089.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr551413320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása