föld-kaland

2009.10.28. 18:05

most komolyan.. how should I make a f*cking "my favorite links" box? :S ráadásul még csokival is itt tömöm magam, hátha okosabb leszek. de az sem segít. -.- pedig annyira kevés olyan dolog van, ami legalább annyira piszkálja a fantáziámat, hogy nekiálljak magamtól rájönni a lényegére úgy, hogy nem ismerem és nincs a közelemben senki, aki elmagyarázná.. remélem valamennyire érthető voltam. :D szóval ez van. lassan átnevezhetem ezt a helyet panaszbloggá..

most jövök rá, hogy angolozni kéne. csakúgy. oly rég tanultam már nyelvet, hogy hiányzik. ejjejj..

az eddigi történések napi bontásban: gyakorlatozok ezerrel Diórádió Gyöngyös a Mi rádiónk! :D persze egyáltalán nem biztos hogy így van, de nekem ez rémlik. nagyon érdekes dolgok mennek ott kéremszépen. ma is úgy leszipolyozták az agyam, hogy ihaj. :D najó, nem. csak el vagyok szokva a nagymennyiségű információ tárolásától és 4 órányi agymunka után hajlamos vagyok lefáradni. tudom, fogjam rá az óraátállításra. :) holnap azért még bemegyek, csak úgy, sőt, lehet hogy még pénteken is. meg amúgyis rám jött a fene nagy vásárolhatnék. már megint. a nagy kérdés tehát: szükségem van nekem csizmára? hát persze! :D

*gitár híró. :X

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr791482072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása