társalkodótalankodás

2009.11.02. 21:54

nah. tegnap majdnem írtam, aztán mégse. lusta kis dög vagyok valamiért.. most meg szimplán csak lefáradtam. kell a szundi, mert igencsak hozzá szoktam a múlt héten a napi 8 órás alváshoz. :D jó is volt nagyon^^ most meg dolgozni kell már megint.. de nem baj, rá kellett jönnöm a múlt héten ugyanis, hogy meg is kattannék, ha minden nap csak a gép előtt kéne pihentetni a fenekemet.. tehát muszáj valamit csinálnom. mert akkor már igencsak gáz van, ha már a net mellett is unatkozom. amúgy meg nincs kedvem semmihez. az alvás meg haszontalanság. az Embör meg nem ír, pedig azt mondta, hogy majd ír.. tegnap is azt hittem, hogy elfelejtette. de nem. csak bele volt merülve a horgászos dolgaiba. :) de ha ma nem ír mielőtt bealszom...-.- :D most pedig asszem ideje lesz azt a sokat emlegetett alvást betesztelni... :)

^^

jah, dióbél: a rádióban MINDENKI hajlamos arra, hogy ocsmányul beszéljen. kivétel nélkül. nagyondurva.... -.- amúgy véget ért a gyakszim már. érdekes volt belelátni a dolgokba. bezony.

(és írt!^^ fogalma sincs, hogy mekkora marha nagy szerencséje van.. :P :))

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr171494308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása