rizskása.

2009.11.17. 18:52

érzelmetlen érzelmes dolgok. rájöttem, hogy sokkal jobb volt úgy írni, hogy nem volt ilyen "hivatalos". mert itt néha már úgy érzem egy kicsit, hogy meg kell felelni.. és az nemjó. nem vagyok olyan szabad, mint anno a többi blogomban. pont tegnap olvastam vissza az egyik régebbi, de még most is létező, csak elhanyagolt szösszenéseimet. az mekkora jó volt már. itt meg elvárja magától az ember, hogy komoly dolgokról írjon komoly hangvétellel. még akkor is, ha kevesen olvassák. lehet hogy el kéne költöznöm innen.. -.- vagy inkább visszatárjek a teveclubra szösszenni... oO

egykismás: tegnap este azon morfondíroztam, hogy ótassak, vagy ne ótassak? megkérdeztem az okos embereket. és mind azt mondták, hogy ótassak. de én azért se akartam. mert jajmilesz. most meg tessék. itten vagyok beótva. veszettség ellen... XD úgyhogy most már nyugodtan harapdoshatom az ódalodat Embör! :D ^^

ui.: anyám süt. és kizavart a konyhából. hogy ne zavarjam. érti ezt valaki? oO

Szerző: kicsiZé

Szólj hozzá!

Címkék: süti

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr501532488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása