egy bejegyzés margójára..

2009.12.10. 22:34

jajj... most olvastam valakitől az előbb.. és szerelmes lettem.. :$ de nem belé, hanem abba, akibe eddig is voltam. vagyok. de most ennek az írásnak a hatására olyan jujj... :$ nemtom szabad-é belinkelni azaz beszúrni ilyesmit, főleg hogy az illetőnek nem is fogok szólni.. vagyis ha fogok is, nem most rögtön.. talán majd megírom neki, hagy örüljön. vagy hagy ne. amúgy nem is tudom h ki az.. de tök jól ír. a saját kis szerelmeses dolgait. és ettől leszek én mégjobban szerelmes. a saját Embörömbe.. :$ lehet, hogy hülyeség.. de tök jó, hogy így hatnak rám a dolgok. és jó értelemben. :)

itt a cucc. az utolsó gondolat a legszebb... o.O

 

Lehetett volna (?)

 

- Mondd öreg, mi a bánatot akarsz? Van mit enned, van fedél a fejed felett, vannak ötleteid. Ha összeszeded magad, és nem tolod el az idődet, ahogy szoktad, akkor befejezed a munkádat, és lesz pénzed is... Vannak barátaid, és ha nagyon akarod, az alfeledet is ki tudod elégíteni. Mi az ég haragjáért lógatod az orrod?

 

- Társ... nincs társam.

 

- Ott vannak a haverjaid. Soha nem fognak elárulni. Élnek a szüleid. Igaz, hogy más világ, de segítenek, ha tudnak.

 

- Egyedül... ébredek... fel... És nincs kit magamhoz ölelni este.

 

- Hülye. Foglalkozz a munkáddal, cs.szd meg!

 

- Cs.szd meg te! Szinte mással sem foglalkozom, hiszen nincs kivel. Jó, hogy mondjuk 4 emberben (akiből ráadásul kettő fiú) megvan az, ami ha egyben meglenne, és az a valaki épp engem akarna, akkor... Az alfelemről meg annyit, te nagyon határozott és karrierista énem, hogy szeretkezni szeretek, nem izélni. Jó, azok a lányok tényleg a barátaim, szóval a dolog sokkal több, mint kósza numera, de te is ott voltál, amikor szerettem, s szerettek.

 

- Már megint ismeretlenül belezúgtál valakibe, mííí?

 

- Nem belezúgtam. Nem is lettem szerelmes. Csak megérintett. És azért, mert te kizárólag csak a földön tudsz járni, még lehet repülni. Vagy legalább kinyújtóztatni a szárnyaimat, megvannak-e még.

 

 

 

banyek... belőlem is csak egy sírós vénasszony lesz... -.-

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr411589372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása