hümm. a mai jeles napon egész délelőtt azért folyt a küzdelem, hogy csak ne csak ne csak ne hányjam el magam mégegyszer... :S nos, úgy gondolom, hogy ezzel már a kelleténél kicsit több mindent árultam el a tegnap estémről.. :D most felsorolhatnám, hogy miket ittam meg mennyit, de egyrészt nem a sokszínűség ill. a mennyiség volt a célom(szimplán csak iszonyat jól esett.. :$), másrészt nem akarom egy idióta részeges picsa benyomását kelteni.. hát igen, ilyenkor aztán mindig megy a magyarázkodáss.. -.- tehát a délelőtt folyamán mindenféle trükköket próbáltam bevetni a rosszullét ellen (plusz alvás, forró fürdő, tea, hideg tej, meg egyáltalán enni valamit). ezek közül az ebéd bizonyult a leghatásosabbnak. meg azért a fürcsi sem volt rossz.. meg lehet h túl sokat is bagóztam.. :S nem szoktam én ennyit.. úgy egyáltalán semennyit.. -.- na mindegy. tehát a nap közepére sikerült egyenesbe hoznom magam. és ennyi. :D amúgy lehet, hogy sört kellett volna innom. legalábbis ezt mondták az okosok. :) az az okos, akivel holnap végre találkozom. és akivel az elkövetkezendő majdnem 9(!) napban el kell valahogy viselnünk egymást^^ asszem inkább alszom is, hogy minnél hamarabb eljöjjön az a holnap. :)

bye

u.i.: most a vasútállomásokra vagyok rákattanva. tehát linkeljek be olyat? áááááááááá... :D

 

kép címe: ezaztána konzerv :D o.O

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zombicska.blog.hu/api/trackback/id/tr371623307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása